Wednesday, July 31, 2013

ibu Menyusu - Set 3M

Assalamualaikum..selamat tengahari semua...

Wah hari ni sangat2 sibuk.. dengan kejenya, dengan closing Shaklee nye, huhuhuhu tapi Alhamdulillah... dapat bonus nanti mesti senyum sorang2.. hari ni nak cite lagi pasal nyusu. Ada customer sms tanya pasal set menyusu. wahhhh set 3M kan.. ha ni dia set 3M :





  • B-COMPLEX : Anti-stress. Membantu mengatasi kelesuan, mengimbangi hormon, menukarkan makanan kepada tenaga dan asid folik penting dalam penyusuan ibu.
  • VITA-C : membantu meningkatkan kandungan antibodi dalam susu ibu. Bagi ibu-ibu yang menghadapi puting luka, Insyaallah akan mudah sembuh dan vitamin C juga membuatkan kulit makin bersih, cerah dan berseri.
  • VITA-LEA : Dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi. Bagi ibu menyusu, vita-lea telah dilengkapi dengan zat besi bagi membantu pembesaran anak lebih baik. Doktor menasihatkan agar ibu yang menyusu perlu memastikan pengambilan zat besi dalam menu harian agar si ibu tidak mudah pitam atau pening selepas memerah mahupun menyusukan anak. 
  • ALFALFA : Membantu memperbanyakkan susu ibu dan telah digunakan sejak zaman berzaman sebagai penambah susu dinegara barat.  
  • ESP : Komponen utama susu ibu adalah protein dan kalsium. Jadi pengambilan ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu dan memekatkan susu ibu, kesannya bayi akan mudah kenyang dan kurang meragam. Selain itu, ESP membantu memberi rasa kenyang lebih lama dan mencantikkan kulit ibu. 

  • Jom tengok testimoni 



  • Jika berminat untuk membeli terus dari Shaklee boleh klik gambar di bawah ni ye.. Pembelian ni boleh menggunakan kad debit atau kad kredit anda...

    https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=37845557f7ff2fbf8eba7589c8529d27

    Jika anda ingin membeli dengan harga yang lagi murah, bolehlah menjadi ahli Shaklee.. Jom isi borang DISINI.. Nanti Shiela akan call/sms/whatsapp anda....

    Untuk info & order:
    Shaklee Independent Distributor
    ID 927736
    sms/whatsapp: 012-9080301
    Jemput lawat Page FB kami : Kesihatan Sekeluarga
    **Pengedar Shaklee Tanah Merah**

     
  • No comments:

    Post a Comment