Sunday, December 1, 2013

Luahan Ibu BEKERJA

Alhamdulillah.. closing november 2013 dah berakhir kan... InsyaAllah, bulan ni makin ramai yg mengikuti jejak langkah saya.. Walau kerja banyak.. tak kisah la, yang penting, saya tau apa yg saya nak.. Apa yg saya nak adalah bersama dengan suami dan anak2... Ha?? Tak lah..sekarng saya tinggal bersama mereka tp cuba anda kira eh..

6pagi         : Bangun dan kerja2 lain...
7.30 pagi   : Bertolak ke tempat kerja with my luvly Adwa Arman...
5.30 ptg    : Sampai di rumah (sah2 masa ni anak2 bermain di luar)
7.00 mlm   : Anak2 masuk ke rumah (Masa utk bersama mereka)
10.00 mlm : Dah tido dh mereka dan tinggallah saya untuk membuat tugasan yang lain.. (Paling2 tak pun kol
                   11mlm diorang tido)

Ha cuba la korang kira... berapa jam (1jam setengah + 4jam= 5jam setengah) di bundarkan jadi lah 6jam.. Boleh anda bayangkan 6jam daripada 24 jam tolak la bab2 tidur tu... TAPI kalau tak kerja camane lak nk teruskan hidup kan.. Saya tak mo lah hidup biasa2.. Saya pun ada keinginan jugak, nak tu, nak ni.. Sikit2 lagi anak2 pun berkeinginan itu dan ini.. Ha dah camane nak jawab???

Ya betul.. mungkin korang tak rasa apa yang saya rasakan.. Tak masuk lagi bab kena bawak kerja balik rumah kan... Tapi tak pelah.. yang tu bukan sokmo pun, jarang2 jerr... jerrrrr.... Wah luahan hati.. Saya tau di mana saya akan berada lagi 2 tahun, InsyaAllah jika di panjangkan umur.. Semua nya kerana FAMILY...

BERAKIT RAKIT KE HULU
BERENANG RENANG KE TEPIAN
BERSAKIT SAKIT DAHULU
BERSENANG SENANG KEMUDIAN

--------------------------------------------------------------------------------------
Shiela Nasyrah
Shaklee Independent Distributor
ID 927736
sms/whatsapp: 012-9080301

fb page : Shaklee:Kesihatan Sekeluarga


No comments:

Post a Comment