Wednesday, November 13, 2013

Nutriferon

N U T R I F E R O N= IMMUNE BOOSTER


Jom Baca KEBAIKAN/KHASIAT Nutriferon:


★ Melindungi terhadap influenza #

- ia mengimbangi reponses imun alahanalam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan olehpelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan daninfluenza.

★ Meringankan tekanan dan kelesuan#

- membantu mengatasi kelesuanyang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.

★ Kelewatan Penuaan#

- formula unik Nutriferon merangsang pengeluaranmacrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat.Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.

★ Masalah Menopaus #

- Membantu masalah yang timbul kerana menopausseperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalahlain.

★ Membantu masalah PMS#

- Terbukti secara klinikal untuk meningkatkangejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitumenstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan,masalah tidak dapat tidur dan mood swing.

★ Menguatkan sistem imun dalam 3 hari #

- ia adalah satu-satunya
interferon semulajadi di dunia. kajian telah menunjukkan bahawa interferonmampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan denganmenghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.

★ Melawan kanser dan tumor#

- interferon semulajadi mengandungi polisakaridaaktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dansel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatankemoterapi.

★ Mengurangkan jangkitan pesakit Hepatitis B & C #

- keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C




-------------------------------------------------------------------------------------------

Untuk info & order:
Shiela Nasyrah
Shaklee Independent Distributor
ID 927736
sms/whatsapp: 012-9080301

fb page : Shaklee:Kesihatan Sekeluarga

No comments:

Post a Comment